середу, 18 січня 2012 р.

"Secret message", мій варіант...

Привітулі, мої хороші!
Сьогодні знову дуже коротко (останнім часом тільки такі пости, бо в малого лізуть зубки і він майже постійно плаче та хоче носитись.... тому часу маю обмаль;((...).
Покажу вам свій варіант Таємного послання для дівчинки з республіки Башкиртостан)))
Надіюсь вона не є на разі моєю ПЧнюшечкою, тому сюрприз їй не обламаю:)


Трошки деталей:
  Ну і суть, яку хотіла передати...
Трохи переборщила з "бронзою", просто не могла зупинитись:)
Навіть поняття не маю, що за стиль... Мабуть просто експресія мого стану душі на даний момент... чи що... Взагалі останнім часом якось дивно себе почуваю... Якась така каша всередині.. в думках... в бажаннях, відчуттях... Напевно просто виснажилась... (три роки поспіль не висипаюсь... то вагітна, то годую грудьми, то знову вагітна, то знову годую....)
Лади, щось я забла-бла-блакалась:)), а казала, що пост буде коротенький)
Сподіваюсь, моє послання сподобається новій власниці.
Приєднуйтесь і ви до гри! Я все ще чекаю на трьох учасників))
Цілую вас!
Гарного вам настрою!

9 коментарів:

  1. Дуже цікаво вийшло!) І точно по правилам)

    ВідповістиВидалити
  2. Наташенька, как я тебя понимаю. Та же история, беременна. кормлю, беременна, кормлю. До сих пор кормлю, не знаю, как отлучить. Короче, кицюня, крепись, зато у тебя два счастья)) Удачи тебе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за підтримку! сподіваюсь скоро малого вже залучу, бо сил нема більше... (він в мене ще й алергік, я нічого не можу з"їсти з того, що їдять всі...)

      Видалити
  3. Класне послання! І дуже цікава листівочка вийшла;)
    Я вже півроку як відлучила малу, але досі відпочити не можу - вона після постійно мене "переслідує", щоб я ніде не зникла;)

    ВідповістиВидалити
  4. моя старша теж після відлучення так ходила за мною всюди))

    ВідповістиВидалити
  5. дуже класний вийшов message, а я записалась на гру, але ніяк у себе в блозі не опублікую.

    ВідповістиВидалити
  6. очень интересный монохром, люблю твой бронзу - открытка вышла вся такая вкусная-шоколадная :)!

    ВідповістиВидалити