четвер, 26 січня 2012 р.

О то поперло так поперло))))))))

Привіт, солоденькі!
В мене то пусто, то густо:))
Дуже рідко в мене бувають щоденні пости, нажаль. Але зараз саме такий момент:)
Коробочка. Подарункова)). Можливо для солодкого подарунку... або для грошового (це на випадок, якщо забракне фантазії у виборі подарунку)
Коробочка "з нуля"

Птичка покрита глітером



Хочу прийняти з нею участь в завданні від Скрап без Границ "Шкатулки-коробочки"

Дякую, що заходите!
Дякую, що ви в мене є!
Гарного усім дня і настрою:)

23 коментарі:

  1. шоколаная коробочка, как заманчиво!! желаю удачи в задании!

    ВідповістиВидалити
  2. Хорошая коробочка. Цветочная композиция красивая.

    ВідповістиВидалити
  3. дівчатонька велике дякую за ваші коменти!

    ВідповістиВидалити
  4. ти знаєш я коли дивлюсь на оці шоколадні квіти і листочки, то зразу собі уявляю ту коробочку наповнену нашими цукерками ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. нямі-нямі)))) можна цукерки, а ще краще певно би був шоколодний сувенір з шоколадної майстерні))) аж слинка потекла (я вже майже 8 міс. не їм шоколад, бо в мого пупса алергія)

      Видалити
  5. Дуже гарна коробочка, а пташечка з глітером так взагалі))) Супер!

    ВідповістиВидалити
  6. Коробочка такая страстная получилась! Птичка - чудо!

    ВідповістиВидалити
  7. вау! очень классно! нравятся детальки, нравится все!

    ВідповістиВидалити
  8. Так стильно! И все продуманно!
    Заходите за наградкой!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Смотрю на цветочки и слюнки текут :) такие "вкусные"! Спасибо тебе огромное, так меня порадовала, такую красивую конфету! Нет слов! Пусть добро к тебе вернётся сторицей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та нічого особливого я тобі не вислала, але думаю папір зайвим не буває:) рада, що сподобалось)

      Видалити
  10. Обажаю коробочки! Здорово получилось!

    ВідповістиВидалити
  11. Гарно так! дуже сподобалась пташка ))

    ВідповістиВидалити
  12. Наташ, заходи за наградой, а то пропала совсем) http://masterskayaradosti.blogspot.com/2012/01/blog-post_4877.html

    ВідповістиВидалити
  13. Такая весенняя коробочка получилась!) Спасибо за участие в задании от СБГ!

    ВідповістиВидалити