середу, 25 січня 2012 р.

Блокнот по всім правилам))

Привіт мої хороші! 
Покажу вам сьогодні блокнот, зроблений від душі і по всім (або майже по всім:)) правилам))
М"яка обкладинка

Сторінки зістарені кавою, близько 90 шт.

Форзаци вийшли різні, бо невиявилось в мене двох однакових листів))

  Розміри блокноту 16х20

З обкладинкою хочу прийняти участь в завданні від Скрап Магия "ТКАНЬ" ,
а ткаож в завданні від Art to Create "Ажур и кружева"
і в завданні від Bantik.net Январские бантики! Все в ажуре
Дякую, що заходите!
Гарного всім настрою!

 Пи.Си. Окреме величезне дякую Тані Freetany за висічку манекена!

23 коментарі:

  1. я бачила його вживу, блокнот пречудовий, і таки по всім правилам, такий елегантно-шоколадний:)

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарний! можна питання - а чим ти форзаци до обкладинки клеїла? до тканини, я маю на увазі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шунічка, дякую! Клеяла на двосторонній скотч. Густо проклеяла смужки одна біля одної + скотч на самій тканині був після того, як приклеювала тканину до картону. Получилось скотч на скотч)) Наразі тримається супер:)

      Видалити
  3. ага) я так і думала. Дуже акуратно!
    Я вирішила підстрахуватися і в свому там, де тканина, пальцем промазала тонесенько Титаном... ну... не страшне, але все одно неідеально... Буду мати на увазі. Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це власне був експеримент) сама не знаю наскільки ефетивно і чи тривало буде триматися) якщо виявлю недоліки - розкажу тобі:)

      Видалити
  4. Оооо супер!))) Дуже сподобався стиль виконання і те, що ти "одягла" манекен в мереживо)

    ВідповістиВидалити
  5. чудовий блокнот, дуже елегантний!!

    ВідповістиВидалити
  6. Ната! Блокнот супер!Манекен в ажуре - глаз не отвести!Я вот никак не решусь, на блокнот, когда время находишь? Пока все спят? Сегодня бегу на почту, отпишусь ещё. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анюта, дякі за похвалу! поки всі сплять я і сама стараюсь відпочивати:) а роблю щось в ті рідкісні хвилини, коли дітки чемно бавляться)

      Видалити
  7. Натуся, блокнот обалденный! А от манекена я, просто, в восторге!!! Класс!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Наталочка,кльовезний блокнот!!!! дуже гарно все продумано )) клас!! ;)

    ВідповістиВидалити
  9. вау! він шикарний!!!
    все хочу взятись до блокноту такого типу, але вічно руки не доходять ...

    ВідповістиВидалити
  10. дуже класний записник!!! хоч і темнуватий, як на мене, та все рівно мені дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Таню! можливо і темнуватий, але це моя улюблена шоколадна гамма))) на фото він справді трохи темніший ніж в оригіналі((

      Видалити
  11. Шикарнейший блокнот!! Обожаю такие цвета! Спасибо за участие в AtC!

    ВідповістиВидалити