пʼятницю, 13 січня 2012 р.

З непоказанного новорічного...

Чмк, мої хороші! 
Коротко я сьогодні. Покажу задекупажену "новорічну" пляшку шампанського. Це перша) і як відомо першим млинець таки вийшов комом))) Багато складок... але буду вдосконалюватись. ще раз переконалась, що для такої справи треба виділяти більше часу і бажано, щоб ніхто з малих карапузів не "допомагав" і не відволікав)) Тоді можна  "побвитись" і зробити все як належно.


З матеріалів: акрилова фарба для радіаторів), панельний лак  (теж акриловий), салфетка від Іринки, "дощик" і буси.
Дякі за увагу! люблю вас, мої вірні читачі! Дякую вам, що ви є!
Пи.Си. дівчатка приєднуйтесь до гри! Я чекаю на трьох учасників)

14 коментарів:

  1. красота!сдам пару секретов в личку!

    ВідповістиВидалити
  2. ну на фото ніякого кому не видно ;) так що все ідеально і чудово ))) пляшка фантастична і чудова!

    ВідповістиВидалити
  3. дякі, дівчатка!
    Анічка, чекаю з нетерпінням)

    ВідповістиВидалити
  4. мега-святккова! така класна!

    ВідповістиВидалити
  5. С дебютом тебя)) И я хочу на бутылке попробовать.

    ВідповістиВидалити
  6. Хорошенькая, классно с светлым фоном получилось!
    А что за краска такая для радиаторов, не встречала такую. У меня белая Снежка Фасад - хорошая, а купила другую какую-то не нравится, мягкая какая-то, ногтем легко довольно можно поддеть и сцарапать.

    ВідповістиВидалити
  7. Я вже коли бачила раніше, казала, що неймовірно гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  8. суперова пляшека!!!
    дуже святкова, неперевершений подарунок!!

    ВідповістиВидалити
  9. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  10. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  11. Ця серветка чарівна!!! Мій нещодавній декупажній дебют теж з неї почався! Вітаю вас з чудовим захопленням!

    ВідповістиВидалити