вівторок, 31 січня 2012 р.

Нагороди!!!

Привіти мої солодкі!
Не померзли? Таких морозів ми вже давно не мали:)
Сьогодоні хочу поділитись з вами приємними і радісними подіями в моєму блогожитті))
Мій блог нагородили відзнаками дві чудові майстрині! Розкажу про кожну:)
Перша нагородка була від Тані Chashechka
Правила:
1. Подякувати тому, хто відзначив нагородою.
2. Розмістити ссилку на блог того, хто назначив нагороду.
3. Розмістити логотип нагороди у себе в блозі.
4. Назначити нагороду 10-м блогам і дати ссилки на них.
5. Відправити коментар тому, кому назначили нагороду.
6. Написати 7 фактів про себе.

А друга нагорода була від Шунічки
В цій нагородці ті ж правила:) тому не буде повторюватись з вашого дозволу;))
Дівчата, Шуня і Таня, з вашого дозволу об"єднаю ваші дві нагороди в одну,  ок?
Дуже мені приємно, що мій блог відзначили! Дякую вам дівчата! Особливо Шунічці за її теплі слова!

Хочу в свою чергу передати ці нагороди таким чудовим дівчатам, які постійно мене надихають і радують! А це:
1) Соломійка
2) Наташик kukla
3)  Мар"янка
4) Tanya_Flower 
5) Оксанка Зірочка:)
6) Танюша Freetany
7) Настя Харитонова
8) Аня Artery
9) Вика БаНдИтКа
10) Лэна Starlet

Дівчатка забирайте ввідразу обидві нагороди! Дякую вам, що ви є! Дякую за красу, яку ви творите!

Ну а тепер 7 фактів про себе)
1 - перш за все я мама двох чарівних діток. Мої янголятка! Мої два малятка! Люблю вас!
2 - я дружина, яка безмежно кохає свого чоловіка! Люблю за те, що він просто є, за те який він є! За те, що дає мені можливість займатись творчістю! Коханий, дякую!
3 - люблю вишивати, шити і зрідка в"язати:) а від недавнього часу просто захворіла скрап-ом! тепер він мені сниться по ночам, всі мої вільні від сім"ї думки лише про нього (коханий не ревнуй;))
4 - страшенно самокритична...
5 - люблю красу у всіх її проявах
6 -  страшенна гусінь;) до безтями люблю фрукти)))))))) поміняю кілограм цукерок на мандаринку:)
7 - не люблю сваритись... завжди після сварки залишається осадок в душі, навіть після примирення...
Ну ось ніби і все:)
Дякую всіх! Люблю вас, ваша kukusya!

16 коментарів:

  1. Дякую за нагороду! Дуже приємно :)

    ВідповістиВидалити
  2. дякую Таню тобі за твою творчість!

    ВідповістиВидалити
  3. С удовольствием прочла "7 фактов"))
    Спасибо за награду!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з нагородами!) Рада була дізнатись більше про тебе!)

    ВідповістиВидалити
  5. Наташ,спасибо большое!!!
    А я тоже вышивать люблю) Правда,давно уже не вышивала((Скрап все время забирает)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я мало вишиваю((( зараз взялась за вишивку бісером так вже другий місяць ніяк не закінчу((((

      Видалити
  6. Наталочка, дякую сонце !!! Дуже приємно )))))
    а в мене все почалося з вишивання, а потім плавно перетекло в скрап ))

    ВідповістиВидалити
  7. Натуля, спасибо большое!!! Очень интересно было почитать о тебе! ))

    ВідповістиВидалити
  8. Натальчик, дякую тобі за нагородку!!! Надзвичайно приємно!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю з нагородками! Дуже цікаво було більше про тебе дізнатись!

    ВідповістиВидалити
  10. Наташенька, это к комплекту для твоего прекрасного блога: http://fromkatyawithlove.blogspot.com/2012/02/blog-post_06.html

    ВідповістиВидалити