понеділок, 9 січня 2012 р.

моя перша соточка!

Привіти мої хороші!
Як ваш настрій? Як свята?
Ось і Різдвяні свята вже добігають кінця... неймовірно швидко час біжить, вам так не здається? Останні роки в мене складається таке враження, що Земля швидше крутиться))) Ще добре не проснулась, а вже туди-сюди і день пройшов... Мабуть замолоду (дивно в 25 говорити "замолоду", але іншого слова не підберу:)) час якось ніби повільніше йшов... чи то голова просто іншим була забита (школа, універ, побачення, пиво з друзями:)), шопінг з подружками...)... А зараз оця домашня рутина просто відбирає весь час: вранці проснулись, всі поснідали, чоловік на роботу пішов, я щось вдома зробила, зібралась з дітками гуляти, погуляли, пообідали, вклала дітей спати, встали діти погодувала їх, щось поприбирала, чоловік з роботи прийшов, повечеряли, покупали діток, вклали спати.... от і день пройшов... На улюблене заняття майже зовсім часу нема... Але тим не менше скоро рік  як я почала вести свій блог і рік як я захопилась скрапбукінгом).
Ну і саме головне про що я хотіла сказати в цьому пості так це те, що кількість моїх ПеЧенюшечок перевалила за сотню! УРА!!!
З цього приводу хочу порадувати мою 100-ту ПеЧенюшечку маленьким сюрпризом))) Як я прослідкувала, то це здається andrianna. Анюта, чекаю твою адресу на електронку buchkonata@mail.ru. Чим порадую ще сама не знаю, тому це буде точно сюрприз:)) Точно знаю, що постараюсь підібрати щось корисне))
Ну от і все на сьогодні.
Цілую вас в папулі!
Гарного вам настрою!!!

8 коментарів:

  1. Какой приятный сюрприз для andrianna)))

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю с соточкой)) Желаю еще много-много преданных читателей.

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо-о-о! Хотела похвастаться и поздравить в комментариях, а потом подумала, что нескромно... :)
    И Это при том что раньше по жизни мне частенько удавалось развернуть к себе лицом Фортуну, вот только в блогожизни- ну никак, так что, это первый раз! Огромное спасибо!
    Про время это верно, с годами только быстрее летит, так иногда хочется этого детского ощущения, что оно еле ползёт.

    ВідповістиВидалити
  4. Вфтаю з першою сотнею ;) бажаю щоб дуже-дуже скоро ми вже вітали тебе з першою тисячею ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з 100-ю!!! :) Побільше вірних ПЧ-юшок!
    а за щоденну рутину розумію тебе. раз-два і день пробіг :(

    ВідповістиВидалити