пʼятницю, 31 травня 2013 р.

Квітаста листівочка

Привітики!
Сьогодні я до вас з листівочкою, де нарешті втілила своє давнє бажання - пришпандьорити купу квітів)))) Завжди з захопленням роздивляюсь листівки Шунічки, де вона майстерно поєднує багато різнокаліберних квіток! І давненько хотілось щось подібне відтворити))
А тут ще й скетч №4 від блогу Скетчи побачила
 Нещодавно придбала собі новий папірчик від ММЕ і дуже хотілось його використати))) Поки складала листівку 4 листка!!! покромсала... Спочатку думала одне, потім погано відміряла - не те відрізала....Прийшлось різати нові листочки... прям серце краялось в мого хом"яка! для нього ж папір це неймовірний скарб, який він навіть різати мені не дає:)))))))))))))))) а тут така розтрата)))))
Ось моє творіння:


Квіточки робила за допомогою штампів ММЕ та ембосінгу кольоровими та прозорою пудрою. Ще одна квіточка, голуба з рожевою серединкою, теж мого виробництва)) а решта куповані))

Хочу з нею прийняти участь в завданні від блогу Scrap Master  ЭЛЕМЕНТарный марафон: цветы

Ось так квітасто)))) До Шунічки мені далеко, але результат, як не дивно)), мені сподобався)))
Дякую за ваші теплі коменти до моїх робіт! Вони дуже надихають!
ЧМК


14 коментарів:

  1. Такая нежнюлька! Класс! Сочувствую хомяку))) у моего тоже такое бывает;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хом"як в обмороці вже другий день))))) тепер можна йти по нові кофточки та туфельки, поки він в "комі"))))

      Видалити
  2. Класна!така ніжна!І з квіточками набавилась - молодець!

    ВідповістиВидалити
  3. і мені дуже сподобалось! І я теж від цієї колекції ММЕ млію, тому розумію твої терзання з приводу паперу)))))))))
    ти мене засоромила. Я іноді комплексую, що занадто багато квітів використовую, а тут, виявляється, це комусь ще й подобається))) Дякую, Натусь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ДУЖЕ подобається! і нічого не занадто! люблю твої листівочки!

      Видалити
  4. дуже гарна і ніжна листівка получилась!!! квіти Чудово склались в єдину композицію, з чим у мене частенько бувають проблеми. теж дуже люблю коли компонуються різні квіти, але їх доволі важко скомпонувати, щоб результат потішив.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це точно - мені завжди важко такі композиції даються... але цього разу навіть сподобався результат)
      дякую за теплий відгук!

      Видалити
  5. Класс! Очень нежно! А я как раз сегодня вырезала твои отштамповки))) Тоже для открыточки))

    ВідповістиВидалити
  6. Очень нежная открытка и такие оригинальные цветочки! Спасибо за участие в задании в "ЭЛЕМЕНТарном марафоне" от ScrapMaster!

    ВідповістиВидалити
  7. очень красивая!!!Спасибо от Скетчей!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо от блога Скетчи! Удачи)

    ВідповістиВидалити