середу, 29 травня 2013 р.

Блокнотик "Сакура"

Привіт, зозульки))))
Погодка сьогодні нас дуже радувала., тому пост пишу в вечері, під час реклами в серіалі "Величне століття"))) реклама там така довга та часта, що можна не один пост написати))))
А ви дивитесь цей серіал? Мені він так подобається! Ці прикраси, плаття султан, звичаї... ну все все все!
відволіклась))) я ж то зайбігла показати блокнотик)))
Фото якесь криве получилось, проте кольори передає правильні:

Тут фото краще, проте кольори спотворені... коли вже я навчусь фотографувати?...


Спинка: тут я використала в"язане сердечко від Валі 


Блок купувала в дівчинки Люби, вона робить дуже гарні, акуратні блоки з крафт-паперу і не тільки з крафтового))) Заходьте до неї


В"язані квіточки від Децибелушки з самої Білорусі))))

  Тканинка ця мені дісталасьв подарунок від моєї куми і найкращої подруги Солічки. 
Дуже вона мені подобається)) така ніжна, ці квітки дуже милі.

Хочу прийняти з ним участь в конкурсі "Важные елементы!" від блогу Свободное творчество

Дякую за візит!
ЧМК

13 коментарів:

  1. Надзвичайно ніжний і милий блокнотик.

    ВідповістиВидалити
  2. класний блокнотик! тканинка дуже цікава. верхня квіточка дуже сподобалась ;)
    Бачила блокноти Люби - вони завжди такі акуратні ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний і ніжний блокнотик!!!!

    Я теж дуже люблю "Величне століття")))))класний серіал!

    ВідповістиВидалити
  4. Натуля, бесподобный блокнотик! Очень гармонично смотрится. Мне напоминает Японию!))

    ВідповістиВидалити
  5. Наташа, он такой клёвый))) Тканька- Абалдеть.
    "Великолепный век" тоже смотрю с удовольствием, только в интернете, с нетерпением жду выхода каждой новой серии)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я раніше теж в нет-і дивилась, але засиджувалась до друої ночі)))) тому вирішила дивитись по телевізору - так хоч висипаюсь)))

      Видалити
  6. Гарненький вийшов, та і користуватися буде зручно.
    А серіал, признаюся чесно, не дивлюсь (я взагалі із серіалами якось не дуже "дружу"), тому сказати на жаль нічого не можу.

    ВідповістиВидалити
  7. Сериал, не смотрю) на ваш блокнотик впечатлил!! Спасибо от Свободного творчества!

    ВідповістиВидалити