суботу, 18 травня 2013 р.

Кулінарний блокнот дороблений:))))))))))))

Привіт, зозульки!!!!!!!!!!
Покажу вам блокнот, обкладинку якого нещодавно вам показувала тут
Доробила розділювачі і ось він весь:
На обкладинку додала смужку скотчу рожевого.
Задок:



Форзаци простенькі, з жовтим шеврончиком)))


Всього 5 розділювачів. Написів нема, я ще не вирішила чи залишу його собі, чи комусь подарую, тому залишила на всяк випадок право обрати місце для тих чи інших рецептів його майбутній власниці))) А теоретично розділювачі поділила так: 
перший - салати


другий - другі страви. Супи я ніколи не записую, бо готую їх так би мовити за покликом душі))))) тому і не робила окремого місця для них. А за бажанням перші та другі страви можна об"єднати в один розділ))

третій - випічка 

четвертий - консервація 

п"ятий - соуси та інші страви 

 Картинки Гапчинської, такі вони милі))) 

Тут максимум використала подарунків з різних виграних мною цукерок))) Вирізки з папірчику, що його мені зпрезунтувала Валя  і бордюрчики теж від неї))), висічки і квітка коричнева на останньому розділювачі від Олі, решта квіток теж з цукерок, але я не пам"ятаю з яких саме:) Дорев"яні бусини на резинці, що на обкладинці з подарунку від скрап-магазину, де я робила замовлення (на жаль теж не пам"ятаю  якого саме.... "что-то с памятью моей стало"))))))))))))) )
Тішусь дуже з того, що подарунки не лежать без діла)
Ось так)

Ще маю питання до вас: що би ви хотіли бачити в цукерці - папір, штампи та інші матеріали чи сертифікат на певну суму в скрап-інтернет-магазині?

Дякую, хто дочитав до кінця цей довжелезний пост))
Люблю вас!
ЧМК






15 коментарів:

  1. доповнення його не зіпсували) хороший, веселенький блокнотик)) ти молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  2. В законченном варианте блокнот ещё лучше))) Яркий и аппетитный! Картинки Гапчинской вписались замечательно)
    Насчет конфетки- лично я радуюсь, как дитя, любому выигрышу, но если выбирать- наверное, сертификат бы отметила ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Натуля, вкладыши такие шкодные! Красота!

    ВідповістиВидалити
  4. Потрясающий! Я сначала открыла картинку и думаю, ну как же классно обыграла девочка тканюшку, ведь и у меня такая была))
    прокрутила, а это же из моей конфетки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да-да, это твоя тканюшка))) спасибо за конфетку еще раз!

      Видалити
  5. Ммм, який він пухкенький-солоденький, дійсно, малюнки Гапчинської підійшли ідеально. Чудово!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Картиночки очень милые и ткань такая классная))

    ВідповістиВидалити
  7. такі кумедні картинки ти вибрала! Цікаво було подивитись його з середини ;). А скотч гармонічно вписався в обкладинку!
    З радістю подарую тобі ще щось ;). Треба ще бордюрчиків?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ДЯКУЮ, сонечко! ти постійно мені щось даруєш)) мені аж незручно)
      бордюрчики ще маю, дякую) як потрібно буде, то дам знати:)

      Видалити
  8. Гарнесенький блокнотик! І тканина дуже приємна (у мене також є така в запасах))

    ВідповістиВидалити