пʼятницю, 10 травня 2013 р.

Як я подаруночки використала))))

Привітиииииииииииииииииииии!!!!!!!!!!!
Зозульки мої солодки, я так скучила за вами! Вкрайрідко вдавалось під час свят заглядати до вас і коментувати вашу красу(((( А вчора взагалі сталась прикра ситуація: моя мала поранила собі око... Махала іграшковим фонендоскопом і заїхала собі ним в око..... як наслідок поцарапала рогівку.... Слава Богу швидка приїхала вчасно і швиденько нас відвезла до лікарні. Там константували травму рогівки, але сказали, що це ще не велика біда, якщо буде Божа ласка, то все мине до понеділка)) 
Отож ми тепер сидимо і надіємось, що так воно і буде))) 
А тим часом капаючи очко та мазяючи маззю доробила я нарешті обкладинку для кулінарної книжки, яку почала ще до Пасхи)))))) Використала тканинку від Олі з цукерки. Дуже вона мені сподобалась і я однозначно знала, що використаю її для кулінарної книги))) Ось результат, щоправда покажу тільки обкладинку, бо ніяк не можу підібрати папір для форзаців та й розділювачі ще не готові:

Фішка теж від Олі: 

Напис "Моя кулінарія" від Валі Sonchyk, якій я передавала різак з Олиної цукерки)))) а вона мені взамін (як завжди!) купу краси!!! В тій купі була й ця сатинова стрічка на кулінарну тему.


Така вона получилась яскрава, сочна! І дуже складна для мене)))) страшенно хотілось використати цю тканинку, але вона така самодостатня, що  я довго ламала голову над декором))) 
Тепер, коли пишу пост і переглядаю фото обкладинки, бачу, що треба було папірчик з сотами коротшим робити, але все йже прошито/проклеяно, тому хіба може щось добавлю ще згодом)))
Закривачку вирішила зробити на резинці))) спробувала вперше таку, машинка страшенно погано взяла 1,5мм картон, навіть не знаю як форзаци приховають цей недолік... Декор на обкладинці я прошивала без картону - тільки тканина+синтепон+офісний папір для кращого ковзання лапки машинки - бо добре знала, що моя машинка просто не витримає цієї наруги))))
Ось так яскраво,  навіть не зважаючи на настрій після такої неприємної події))
Люблю вас!
Дякую вам за візит!
ЧМК

13 коментарів:

  1. Дуже класно і яскраво!!!Супер)))

    А донечка нехай швидше поправляється!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Як завжди неперевершена робота! Поправляйтесь якнайшвидше!!!

    ВідповістиВидалити
  3. малесенька.. мабуть дуже злякалася? нехай одужує швидше! все буде добре!

    обкладинка гарнюща! справді складна, яскрава, соковита!) дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. злякалась не те слово! вона взагалі такий страшко - впаде, поцарапає руку до крові і відразу втрачає свідомість((((
      дякую!

      Видалити
  4. Бажаю швидкого і повного одужання!
    Обкладинка така класна, літня і весела! Рада, що і моя стрічка знадобилась ;)
    А я все ніяк не зберусь зробити собі кулінарний блокнотик :(, рецепити на листочках по всій хаті валяються - діти розносять ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за побажання! все обійшлось добре, очко зажило)

      Видалити
  5. Надеюсь, у вас уже всё в порядке!
    Обложка- обалдеть! Ооочень сочная, вкусная, яркая!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. все впорядку, в маленьких діток все скоро заживає, слава Богу!

      Видалити
  6. Ммм, какая красота! Рецепты в такой книжечке будут такими же прекрасными!))

    ВідповістиВидалити