вівторок, 29 січня 2013 р.

Привіт, зозюлі))))
Я сьогодні з новорічною листівкою)))) Свята давно минули, а мене нарешті пробило на святкову листівку)))) А все чарівний папірчик від Глітз Дизайн)))

Трохи ближче: "прапорець" на смужках покрила глітером - так блиску  захотілось і посадила на об"ємний скотч))), висічка затонована і теж посаджена на об"ємний скотч, дуже давно мала бажання зробитит листівку з дзвіночком (чи як то правильно перекласти слово бубенчик?:)) і от нарешті втілила)))

Сидю і думаю: мо там ще напис впіндюрити пристроїти? Що скажете?
Папірчик від Глітз Дизайн і кусочок з нотами від ММЕ зі старої новорічної колекції)
Якось так)
Дякую, що ви в мене є!
Сонечка вам і тепла!
На дворі наче рання весна))) Хоч би вже не було сильних морозів... так тепла хочеться)
ЧМК
Ваша kukusya

P.S. Реліз Spellbinders до літньої виставки CHA 2013. День 1 Використала ножі

Spellbinders - Lacey Circles

4 коментарі:

  1. дуже гарна листівка вийшла. І вона яскраво виражена новорічна тематика. Думаю напис доречний внизу. (хоча це моя особиста думка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от і мені хочеться поставити штампик "Веселих свят" від Грушечки внизу) правда от тільки думаю чи чорнилами, чи ембосінг золотою пудрою?...

      Видалити
  2. Красивая открытка! Мне тоже сейчас новогоднего хочется. Наверное, ностальгия по праздникам))

    ВідповістиВидалити