пʼятницю, 4 січня 2013 р.

Перший в новому році:)

Привіт зозулічки!!!
Як відгуляли зустріч Нового року?:) До праці вже приступили?:)
Ми з чоловіком тихенько зустріли Новий рік, обдзвонили рідних та знайомих і пішли спатки)) Чи то старість прийшла (в 26 то років!!!!!!!), чи то буденна рутина вимотала так, що навіть не було бажання до головної ялинки мікрорайону сходити(( 
Як не дивно, в мене в перші дні нового року створився блокнотик)))
Малючок такий, А6 формату, м"яка обкладинка, тканинка 100% котон, така ніжна на дотик)), листків цього разу малувато - лише 72... ну а сторінок відповідно 144:)))))

В рамочці-метелику кусочок стрічки з квітами, на краях якої де-не-де є маленькі срібні блискітки) дуже ніжно виглядає, жаль, не вдалось мені сфотати як слід((((


Зкладка -  вощений шнурок та підвіска корона:


Хом"ячина моя обзавелась новими штампами від ММЕ , такі КЛАСНЮЧІ!!!!!!! прям хочеться ними штампувати і штампувати:) 




Форзаци теж такі мереживі получились, взагалі в блокноті багато мереживних мотивів: на обкладинці, штампи, форзаци. Цього разу не робила жодної кишеньки чи конверта, не хотілось закривати красу паперу))


Ще один ракурс:

люблю кучерявість листків післятонування)))) навіть не намагаюсь їх випрасувати до ідеальної рівності)) так вони більш мені видаються "постарішими")))
Каптали плетені вручну, коптське переплетення.
Якось так почався новий рік)))

Ооо, а ще хочу вам похвастати багатствами, що я отримала від Танюші разом з АТС-ою, яку вибрала в АТС-халяві від Арт Клубу

Окремо АТС-ка:
Від Таніних квіточок я просто балдю))) самій ніяк руки не доходять нав"язати...

Дякую, що заходите!
Люблю вас!
ЧМК


2 коментарі:

  1. Какой красивый блокнот! Для меня формат А6- самый любимый и удобный :) Штампы- класснючие, я тоже такие хочу :)))

    ВідповістиВидалити
  2. Такой замечательный блокнот! Обожаю такое сочетание цветов! очень нравится)

    ВідповістиВидалити