середу, 30 січня 2013 р.

Нагородки:)

Знову привіт)))
Відразу двоє дівча т нагородили мене чудовими нагородами! Галинко та Іринко, дякую вам!!!
Нагородки від Галинки:


А від Іринки кубок і ще ось ці тюльпанчики: 

Правила передачі стандартні:
1) подякувати нагородившого з посиланням на його блог;
2) розмістити картинки нагород у себе в блозі;
3) передати нагороду  найкрасивішим сайтам з посиланнями на них  (до 10);
4) повідомити того, кого нагороджуєте про нагородки
А для нагороди з тюльпанами ще необхідно написати 7 фактів про себе.
Я вже їх писала, поки-що все так як було)))
 Передаю дівчатам, які завжди мене надихають і я дуже рада, що знайому з ними!
1. Іринка тобі чарівний фіолетовий букетик)))
2. YuliaM
Розбирайте)))
Дякую усім!

2 коментарі:

  1. Спасибо, Наталочка!!! Приятно-то как!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую-дякую тобі!!!!!!!! Надзвичайно мені приємно, що ти з такою увагою відносишся до мене і моєї творчості!! Обнімаю)))

    ВідповістиВидалити