суботу, 29 червня 2013 р.

Листівочка після застою)))

Привіт, зозулічки мої солодкі!
Давненько я нічого не показувала(( Ну точніше показувала, але не свою роботу))
Червень був дуже насиченим: концерт ОЕ, день народження синульки, моє день народження, купівля машинки - все це вимагало багато емоцій)))) я так емоційно видохлась, що на скрап не було сил... Дивилась на вашу красу щодня, а от самій руки не доходили майже ні до чого(((
Дещо я таки створила, але це мінімум з того, що можна було зробити.
Ось така листівочка получилась:
Нарешті я обзавелась довгобажаним ножем від Меморі Бокс Chloe Steam))
Листівочка дуже важка від багатослойності))) Тільдівський папір і так важкий, а тут ще його так багато)))

Треба було вирівнювати центр ваги, щоб листівка могла стояти, тому задок теж багатослойний: 
Ну якось так)))

О, поки писала про листівку згадала, що я ще й конверт робила для брата, в якого теж був день народження цього місяця - через два дня після мого)))
Простенький, зроблений дуууже нашвидкоруч - як завжди для своїх близьких все робиться в останній момент))

Папірчик від Пріми, наклейки і все)




Побажання:)))) : 

І спинка: 

Ну і все) На цьому моя творчість закінчилась) Правда є ще один проект, але він в процесі)) Надіюсь скоро покажу))
Люблю вас!
Гарних вам вихідних!
ЧМК


11 коментарів:

  1. Открытка очень красивая, МНОГОСЛОЙНАЯЯЯ))), цвета приятные, а ещё- укрооопчик)))
    Конверт-супер, пожелание улыбнуло)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже красива і гармонійна!такі кольори м-ммм)))

    ВідповістиВидалити
  3. о, як мені конвертик сподобався! і побажання))) гггг
    листівка теж прегарна. Папірчик, багатошаровість.. крута)

    ВідповістиВидалити
  4. Как классно! Очень клевые работы! А ножи!!!! Мммм!)) Тоже хочу!

    ВідповістиВидалити
  5. Цікава листівка, і конверт сподобався - якраз "чоловічий", нічого зайвого. Вітаю з новою машинкою! Я собі таку ж придбала, не втерпіла :))) У меня питаннячко - в пості про машинку, може зможеш мені допомогти порадою.

    ВідповістиВидалити
  6. Открыточка- прелесть! Цвета такие красивые, так ты их хорошо обыграла и многослойность. Просто АХ!От пожелания на конверте улыбалась очень долго, такой лаконичный, но со вкусом! Молодчинка, Наталочка!

    ВідповістиВидалити