суботу, 22 червня 2013 р.

У мене є Біг Шот!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

АААААААААААААААААААААААААААА!!!!!
У мене тепер живе Біг Шотик!!!!!!!!!!!!
Мій солодкий, коханий, неймовірний, чудовий чоловік зробив мені грандіозний подарунок!!!
ДЯКУЮ!!!!
Трохи вже побавилась БігШотиком))) він такий гарнюній!!! Дизайн неймовірний! Комплектація просто супер! Ножі бездоганні!
Надіюсь тепер на плідну з ним співпрацю))))
Ось це чудо:

Яка краса! Ножі дуже гарні і універсальні, папка для тиснення дуже мила))))
Я так рад!Я так рад! Я так рад!



16 коментарів:

  1. вітаю, Наталочко) моднявий такий)) хай служить вірою й правдою!)) дуже рада за тебе!))

    ВідповістиВидалити
  2. Ура!!ВІТАЮ!!!Голубенький-новенький)))Хай з ним у тебе будуть гарні роботи народжуватись плідно та багато)))

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю с обновочкой! Долгих лет сотрудничества! ))

    ВідповістиВидалити
  4. Щиро вітаю з таким чудовим подарунком!!! Тепер побільше натхнення і за роботу!!!
    Я теж дуже мрію про такий чудовий подарунок!!! Але бачу, що мріяти не допоможе, то ж певно пора відкладувати заощадження на власну мрію;)

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю!!! Вона чарівна!!!! І чоловік теж! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Натулька, ура! Поздравляю с покупкой!!! Долго и приятной совместной работы))))

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю, рада за тебя, помню как сама счастливая забирала посылочку с ним!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибочки))) когда муж сказал что купит мне его, то я прыгала до потолка))))) не могла дождаться когда дети лягут спать чтобы распаковать коробку))))

      Видалити
  8. Ух ты!!!! Класс!!!! У меня cuttlebug :) но какая разница;) итог один :) мания на ножи ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у меня тоже еще есть cuttlebug, он мой первенец)))) но с тонкими ножами мне было тяжело с ним работать((
      и на ножи точно мания))) хочется все больше и больше))))

      Видалити
  9. Наташа, поздравляю! С новыми вдохновением и силами творить всё новое и интересное. Она у тебя такая гламуррррная! Класс!

    ВідповістиВидалити
  10. Наталочко, вітаю! Як цікаво співпало,я собі придбала саме таку машинку і саме у червні. Довго сумнівалася, чи потрібна вона мені, нарешті вирішила, що потрібна. Вона дійсно гарнюня, і ножі мені теж сподобались; єдине - я не очікувала, що вона-таки важкенька.:)))) А от із попереднього твого досвіду - як захищати верхнє скло, щоб менше дряпалось?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      щодо пластин, то їх ніяк не вбережеш((((( головне щоб не тріскали:) май чуття в руках - сильно не наполягай, якщщо відчуваєш, що машинка не хоче прокручувати. Я так в Кателбазі дві пластини вбила((((

      Видалити
    2. Шкода... Методом "наукового тику" я вже встановила, що зайві зусилля прикладати не варто; мабуть, треба одразу запасні пластини придбати - про всяк випадок. :))

      Видалити
    3. можна й так))) бо навіть якщо вони не тріскають, то з часом деформуються - від різання починають прогинатись і тоді важко тонкими ножами різати, не весь узор прорізає... це з досвіду роботи з кателбагом, а як буде з біг шотиком подивимось)))

      Видалити