понеділок, 10 серпня 2015 р.

Мій МК для "Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською"

Привіт зозульки!
Продублюю сюди також)

Привіт наші любі читачі! Сьогодні з вами Наталя kukusya  і я покажу як створювала листівочку з новенького паперу"Еко" ТМ Евгении Курдибановской.



Для цього нам знадобляться наступні матеріали:
- папір з набору "Еко" - один лист для основи та лист з метеликами для декору;
- папір для основи листівки (в мене папір для декору Colore. Можна і акварельний чи інший, до якого ви звикли);
- крафт-папір;
- лист зі старої книжки;
- мішковина;
- мотузка (бечевка);
- текстурна паста з піском;
- трафарет "кора дерева";
- акрилова фарба біла і коричнева (в мене "умбра натуральна");
клей з ефектом скотчу ТМ ЕК;
- різак або канцелярський ніж;
- дошка для біговки або списана ручка чи спиця;
- лінійка;
- для декору: шишки різних розмірів, сизаль, листочки, фігурка з гіпсу "гніздо з пташкою", мох та вирізаний метелик;
- гарний настрій!

Поїхали!
Спочатку беремо лист паперу з набору "Еко" ТМ ЕК, який  найбільше вам припав до душі). Відрізаємо необхідну нам заготовку 12х15см. Це можна зробити за допомогою різака або ж канцелярського ножа та лінійки.

Тепер зробимо фон за допомогою текстурної пасти з піском та акрилової фарби. В окремій невеликій ємності вимішуємо пасту з фарбою. Фарбу додаємо по-трошки, контролюючи насиченість кольору.
Звичайно, можна обійтись і звичайною пастою, але з піском дає цікавіший ефект. Також можна відразу не вимішувати з кольором, а потім затонувати чи  чорнилами, чи фарбою.

Наносимо пасту через трафарет:

Залишаємо висихати, готуємо декор.

Паста висохла, прикладаємо декор, складаємо майбутню композицію:

Весь паперовий декор клеїмо за допомогою клею з ефектом скотчу від ТМ ЕК:


Інший об'ємний декор клеїмо за допомогою термопістолету. Коли я приклеїла весь задуманий декор, подивилась на листівку і мені здалось, що вона трохи "лиса"))) Тоді я додала трішки сизалі і похляпала білою акриловою фарбою. Сам процес хляпання я не сфотографувала, бо це виявилось проблемно) Тому на словах розкажу як я це робила: трішки білої акрилової фарби розбавила водою, добре розмішала. Консистенція має бути як рідка сметана. Тоді щедро набрала фарби на пензлик (слідкуйте щоб не забагато, бо може хляпнути раніше часу і там де не треба) і, стукаючи об мастихін (можна і об інший твердий предмет - олівець, інший пензлик), струшувала фарбу, де потрібно.

Вирізаємо основу для листівки. В мене це папір для декору Colore. На листі А4 відміряємо розміри нашої листівки +2-3мм з кожного боку. На дошці для біговки робимо красивий рівний згин. Якщо немає дошки, можна скористатись кульковою ручкою, де списаний стержень або ж спицею для в'язання і лінійкою.


Приклеюємо до основи знову за допомогою клею з ефектом скотчу ТМ ЕК).

Любуємось результатом)):

Тут добре видно багатошаровість:

Дякую усім за увагу! 
Надіюсь цей МК надихне вас на створення власних шедеврів з шикарного набору паперу "Еко" ТМ ЕК!

2 коментарі: