четвер, 2 липня 2015 р.

Новий український челендж та моя нова ДК)

Привіт мої солоденькі зозулічки! 
Щось я випала з блогосвіту((( По-трошки щось роблю, але до блогу руки не доходять... Та тепер це діло буде виправлене))
Спішу з радістю вам повідомити про відкриття нового челендж-блогу від виробника паперу та різних скрап-багатств) Жені Курдибановської "Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською"!!!!

В честь відкриття розігрується смачна цукерочка

Мені випала честь стати в цьому блозі дизайнером))
І ось моя перша робота для завдання №1 під назвою "Дыхание моря"



Для основи використала папірчик з набору Изморозь)) ось такий універсальний папірчик в Жені)
Використала червоний мох, бинт, пісок від Фабрики Декору, висічки, пару ракушок, бісер, прозорі капельки та білий флаверсофт. 
Ось банер завдання, правда ж чудовий)

Приєднуйтесь до нас! 
ЧМК

8 коментарів:

  1. Вітаю! Рада бачити тебе у ДК нового блога) Листівочка чудова і класний декорчик для фотопідібрала)

    ВідповістиВидалити
  2. Натусику, вітаю!!!
    Листівка суперова!
    Ех, аж захотілось посидіти на березі моря.

    ВідповістиВидалити
  3. Натусику, вітаю!!!
    Листівка суперова!
    Ех, аж захотілось посидіти на березі моря.

    ВідповістиВидалити
  4. Натусику, вітаю!!!
    Листівка суперова!
    Ех, аж захотілось посидіти на березі моря.

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова листiвка! Вiтаю з ДК! Легкоi творчостi!

    ВідповістиВидалити