неділю, 15 березня 2015 р.

Товстезна кулінарка

А це знову я)) Несподівано))
Хотілось дуже показати вам кулінарну книженцію)
Найтовстіша кулінарка серед усіх тих, що я робила) Блок шила дооовго.. мабуть години три і незважаючи на біль в пальцях результатом задоволена)
І так: формат А5, 384 сторінки, 5 розділювачів. На розділювачах картинки Гапчинської)) трохи спреїв різних фірм)







Получилась вона дуже затишною і теплою) адже робила її по проханню одного хлопчини для його мами) Для мене чомусь усі замовлення для мам є дуже милими і душевними, тому стараюсь вкласти в них всю душу) Клієнт і його мама результатом задоволені, а я і поготів)

А ось і мій рецептик відтепер улюблених кексиків)):
100г борошна
100г цукру
100г м'якого масла
3/4 ч.л. розпушувача
2 яйця

для крему:
50г вершкового масла
75г цукрової пудри

Усі інгредієнти змішати в глибокій мисці до однорідної маси. Наповнити тістом формочки і випікати в розігрітій до 180 градусів 10-15 хв.
Для крему - ретельно розітріть цукрову пудру з маслом. Прикрасьте тістечка за допомогою крему та шоколадом чи кондитерською посипкою)
Ну ось і все на сьогодні) 
ЧМК

9 коментарів:

  1. яка товстенька класнюча кулінарочка!! люблю Гапчинську, дуже класно поєднала спрейчики з картинками!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вот это пухляшик)) Обложечка очень классная! Умничка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ааааа Ірусь!!!! ти знову в ефірі!!! як я рада тебе тут бачити! спасибі за теплі слова!
      як ти? де ти? напиши хоч пару слів) buchkonata@mail.ru

      Видалити
  3. недарма хлопчина такий відгук залишив! кльовезний кулінарничок!)

    ВідповістиВидалити
  4. Ого, який пухляк)))
    Дуже кльовезний!

    ВідповістиВидалити
  5. Ого, який пухляк)))
    Дуже кльовезний!

    ВідповістиВидалити
  6. Интересный блокнот, можно столько рецептов записать. Спасибо за участие от блога "Храни воспоминания"!

    ВідповістиВидалити