пʼятницю, 3 жовтня 2014 р.

Дві листівочки на одне весіллячко)

Привіт, зозульки! 
Суть нашого завдання - зібрати пряму лінію з трьох елементів та використати їх в вашій скрап роботі.
ОЕ - пташка

В мене склались дві листівочки на одне весіллячко)) по одній лінії - напис-птахи-листя

Крім великої троянди, всі квіти саморобні) Купа ліпнинки і висчок-листочків) 

Текстурна паста через трафарет: 

І друга: 

В ній я використала маску Рози від Фабрики Декору та їхній же спрей Ледяная глазурь. Через маску наносила і хрустальну, і звичайну текстурну пасти

Візерунок на папері пообводила білою гелевою ручкою, доволі ефектно виглядає вживу) 

Всередині кишенька для грошиків) Теж заспреєний кусочок паперу і візерунок обведений білою ручкою)

Використала зимовий!!! набір паперу Изморозь)) від Євгенії Курдібановської. Скажу вам, дуже універсальний папір))

Ось такі листівочки склались у мене по завданню) Запрошую і вас!
ЧМК мої солодкі!
Не мерзніть)

9 коментарів:

  1. Наташ, очень красивые листовки!!! сиреневый очень люблю, но во второй покоряют бирюзовые пятна!))) Супер!

    ВідповістиВидалити
  2. о, як мені друга сподобалась! цей колір! супер!

    ВідповістиВидалити
  3. так так бірюзова бездоганна! ніжна-ніжна!

    ВідповістиВидалити
  4. А я от побачила прімовську серветочку і млію :)))). Признавайся - маєш ніж? Де купила?
    Хотіла купити - а нема :(

    ВідповістиВидалити