суботу, 10 травня 2014 р.

Блокнот на запАх:)

Привіт, хорошульки мої!
Як минають ваші вихідні? Надіюсь мирно))

Нещодавно в Асі Міщенко побачила чудовий блокнотик і так мені закортіло зробити щось схоже! От і зробила))) Але ж довго я його "родила".... Так все гарно булов думках і просто, а на ділі доволі сладно виявилось... Робила сама, по своїм догадкам, тож косячок таки є... 
Але загалом  мені сподобалось

Капталики плела, закладка з цупкої атласної стрічки.


Закривається блокнот на магнітну кнопку.. і тут якраз косячок... півміліметра промахнулась при установці кнопки і в результаті трохи косить "кришка"...


На передньому форзаці велика кишеня


Відритий: 

і закритий: 

Ну якось так)) до Асіного блокноту мені дууууже далеко, але дуже вдячна їй за натхнення!

Гарної вам неділі!
ЧМК

4 коментарі:

  1. ти велика молодчинка! оце, я розумію, захотіла і зробила! я б місяць збиралася, а потім - забула б)))
    кльовий блокнот!

    ВідповістиВидалити
  2. класс! дуже стильний! я ще такі складні штуки не пробувала робити...

    ВідповістиВидалити
  3. Класс! Я тоже видела Асин блокнот ( и не только ее, кстати)- мне, как спецом попадаются на глаза блокноты с запахом))) Очень хочу сделать))) Давно уже...
    А ты- молодчинка- вдохновилась и сделала)
    Получился очень элегантный!

    ВідповістиВидалити