середу, 4 грудня 2013 р.

Спроба шеббі))

Привіт, зозульки!
В мене чудовий настрій сьогодні) Сама не знаю чому:) але так є і я цьому дуже рада)))

Вчора пробувала створити листівку по завданню від Crafty Ann


За квіточку від Пріми дякую Вікусі ! Тепер у мене їх є жменька)) Дуже класні)
Вікусь, велике мерсі!!!

Рамочка знову) ну подобаються вони мені страшно)))))



Натерпілись від мене страшно)) спочатку кракелюр, потім акрилова фарба AdirondackLights Acrylic paint Dabber кольору Salmon від Ranger от блін довга назва))))), а тоді ще трошки білої акрилової фарби) 



Спинка з гудзичками)))



А тут хочу звернути увагу на шов) Нещодвано купила собі голочки для машинки, тонюсінькі такі)) №60 для шиття шовку. Скажу чесно - це знахідка для шиття папірчиків))) Шов акуратний получається, дирочки маленькі)


 Якось так пишно получилось все) 
Дякую завізит!
Люблю вас!
ЧМК

16 коментарів:

  1. О, взнаю улюблений папір для шеббі) Дуже гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова робота, спроба вдалась на всі 100%!

    ВідповістиВидалити
  3. яка ж вона ніжна і гарнюсінька! просто вище похвал! супер!

    *ну, ти ж пойняв, да?))

    ВідповістиВидалити
  4. Гарнюня така і стільки роботи вкладено!!! Я вже чула про такі голочки' треба й собі пошукати, дякую за нагадування )))

    ВідповістиВидалити
  5. Нежная, трогательная открытка! Настоящий шебби!

    ВідповістиВидалити
  6. Ця твоя листівка просто чудовезна! Натусь,тобі натхнення приходить так часто,аж цікаво ,що ж далі буде!!! Та рамочка направду вартує,щоб її так часто використовувати-тоо чи не найкраща твоя находка\покупка останьо!Тепер буду і собі такий молд хотіти))) і про голочку дяки за наводку;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не навроч))) а то втікне натхнення надовго) жартую)
      дякую за теплі слова!

      Видалити
  7. Наталю, листівка вийшла - просто бракує слів! Але я пошукаю.:)) Ніжна, витончена, гармонійна... Я МФ просто обожнюю, ти ж знаєш :), а в твоєму виконанні папір виглядає ще краще. Ех, шкода, що в мене машинка старезна - такими тоненькими голочками щільний папір погано пробиває і нитку рве.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. як мені приємно читати такі слова саме від тебе! твій шеббі для мене еталон ніжності і витонченості!

      Видалити
  8. Очень красивая открытка! Шебби удался) Каждая деталька, каждый стежок на своем месте- с удовольствием рассматривала!

    ВідповістиВидалити