понеділок, 4 листопада 2013 р.

Магніт на холодильник і трохи нашого відпочинку:)

Привіт, зозульки!
Щось знову на скрап не стоїть.... Малята далі хворі, чоловік покинув мене... поїхав у відрядження... натхнення 0.00 тому покажу магнітик, який зробила ще тиждень тому.
Магніт вже подарований) і тішить нову власницю) 
За напис дякую Марині Абрамовій.

А ще покажу пару фоток з нашого відпочинку десь в лісі, неподалік с.Липники, після якого ми всі відійти не можемо......
Були ми у лісі, дуріли, ганяли, кидались листям, смажили сосиски)))



Робили фотосет жабі)))


Три жабки) 

Мама заманливо топче сосиску)))


Після чого починає літати)) 

Дітиска тішаться неймовірно))) кидатись листям це так цікаво!
Та потім Анюта дістала алергічний конюктивіт..... Після цього температура, соплі, кашель.... і так всі похворіли... мабуть ще якийсь вірус зачепився...

А це Шунічка наслідила))) Хоч вона каже, що її там не було і живе вона під Києвом))) але сліди її точно вказують на те, що до Львова вона таки таємно приїздила і по дорозі закарбувала свою присутність десь під Липниками))

Ось так) 
Йду далі мити носи, роздавати таблетки і розливати сиропи від кашлю своїм жабкам)
Але ви не думайте, що я лінуюсь зовсім))) Сидю, в"яжу квітки)))
На фото починаючи з верхнього лівого кута перша квітка, потім друга і т.д.))) І вже аж на фіолетовій мені почав подобатись результата)) а то вже думала, що руки в мене точно не з того місця ростуть=)

Не хворійте!
ЧМК


24 коментарі:

  1. Шкода, що хворієте, але то все тимчасове...і татко ваш повернеться (спочатку слова "чоловік мене покинув...мене налякали, а потім дочитала ))). Магніт чудовий!!! І жабки милі! Виздоровлюйте!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)
      я так сильно за чоловіком скучаю, що кожне його відрядження це для мене просто катастрофа!

      Видалити
  2. ооо,я також кожного разу "дурію",як мій у відрядженні....спати не можу ...вже 20 років разом-а все одно...
    Шкода,що ви хворі!Одужуйте вже!
    А взагалі,після твого поста не сумно))Такий позитивчик від ваших фоточок та від твого допису)))..хоч ви й хворі...
    Я хочу навчитись ті квітки в"язати-мені колись Валюша показувала,але я криворуко-лінива не можу того зробити,хоч лусну.Поки що...треба навчитись-бо дуже мені вони нра)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой,а про Шуню-то взагалі)))))Классно)))

      Видалити
    2. дякую моя дорога!
      ок) замьотано) нав"яжу тобі трошка) якщо ті криві цітки тобі довподоби)

      Видалити
    3. а мені?( *закопилила губу
      мені мона отих, шо друга і четверта. Я манюні люблю, а більші не знаю де діть)

      Видалити
    4. ти мені не нав"яжи ,а МК влаштуй)))А Шуні нав"яжи побіііільше!

      Видалити
    5. рада, що пост позитивний получився))) мабуть самій вже сумувати набридло)

      Видалити
  3. шкода, що такий бомбезний день такі неприємні наслідки мав.. Але вже скоро ви всі одужаєте, татко повернеться і всьо буде чотко!)))
    Признайся, то ти сама на дереві написала)) гггг ну то точно була не я))
    фотки просто суперові!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шуня,судячи з напису,то він зроблений років так 10 тому))А-ну,згадую свою "буйную молодость")));)Була ж у Львові,мабуть,просто призабула;)))

      Видалити
    2. гггг)) точно ні) у Львові була класі у 8, але тоді в моїй голові ще бурна молодость і не намічалась))) То кукуська написала і вміло зістарила. Я її знаю, вона така!))))

      Видалити
    3. в тебе ні,а от залицяльник тут ,мабуть,страждав якийсь по Шууунііічцііі)))

      Видалити
    4. я ж Шуня тільки якихось останніх 4 роки)) ну ніяк не складається)))

      Видалити
    5. ну впертюх)))Ми тут таку казку гарну розвивати хотіли))

      Видалити
    6. *взяла поп-корн и колу, сіла в перший ряд. починайте!))

      Видалити
    7. нє)) то не я дряпала))) але чуть не впала, коли побачила цей напис)) а потім чуть не впала, поки бігла до машини по фотик)))
      то ти, без сумніву) можливо в іншому житті була в тих краях)

      Видалити
    8. мабуть так) то знак, що я туди повернуся))) чекайте мене))

      Видалити
  4. чудові фото чудової сімейки!!! не хворійте!!!
    надихайся чудовими завданнями на новорічну тематику;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! та от якраз на новорічну тему взагалі не твориться чомусь((

      Видалити
  5. После прочтения твоего поста (и комментариев))) впечатление очень позитивное) Вы бросайте там болеть- выздоравливайте скорее!
    Фотки отдыхательные- супер, позитиффф передается через монитор), а ты с сосиской такая загадочно-заманчивая))) Класс!
    И цветочки вяжешь- ну рукодельница, что сказать! Я несколько раз пыталась, но крючок- не моёёё, ну никак не подружусь я с ним(
    Вдохновение- штука капризная- захотело-улетело, захотело-навалилось, так что это временно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хворіти в нас це якась така погана звичка((
      натхення прийшло) але нема на нього часу, що розстроює ще більше...

      Видалити
  6. Ой, мене теж початок поста трохи налякав, але дочитала і зітхнула з полегшенням, Не сумуй, твій коханий скоро повернеться, і буде тобі велика радість. Чудові фотки, можна мініальбомчик зробити. Із написом на дереві прикольно - може це якийсь знак долі? Гарненькі квіточки у тебе виходять, і магніт мені теж сподобався. Видужуйте швидше і не сумуйте!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!!!! твої слова якось обливо мене підбадьорюють!

      Видалити