четвер, 24 жовтня 2013 р.

Блокнот... про дружбу... пацанячу:) і файнезний день)

Привіт зозульки!!!
Сьогодні був просто бомбезний день!!!!!!!!!!
Була файнезна зустріч, бомбезна погода і просто хороший творчий день))) Та все по-порядку)
Покажу блокнотик. Попросив брат задекорувати блокнот для його шефа і по сумісництву кращого друга). Однією умовую була наявність фрази "Best Friend"))
Довго я думала яким він має бути... Однозначно чомусь бачилась мені чорна тканина з домішками білого) Потім почала думати про ту людину, для кого блокнот призначався... про брата.. про їхній зв"язок.... Ну ось що вийшло:





А тепер поясню весь задум) Фрагменти цегляної стіни символізують з одного боку вибудовану по цеглині дружбу, яка багато чого пережила і провірена роками,а з іншого те, що той друг як кам"яна стіна, на яку можна обіпертись чи сховатись за нею... Велосипед символ їхніх ділових подорожей. Ще трохи ромбиків акриловим гелем просто так))) хотілось нову маску випробувати) До речі, як працювати з масками і текстурною пастою на тканині розпитувала Юлю)) Замучила її питаннями що як і коли))) Юлю ще раз дякую! 
Вийшов блокнотик весь такий текстурний) хочеться його щупати)
А що найприємніше брату страшенно сподобалось! Він сам без моїх роз"яснень зрозумів весь зміст "тої всьої пацьканини"))) Я просто щаслива від того!
Прийму з блокнотом участь в скрап-загадці від СкрапМагии


А ще розкажу про сьогоднішню файнезну зустріч! А була вона з файнезною дічИною Наталочкою Nataly))) Знайомі віртуально ми давно, а от зустрілись вперше. Наталочка підготувала мені такий шикарний подарунок!!! А я козяфка їй нічогісінько.... так мені за це сормно... Постараюсь виправитись!
Погляньте яку красу я отримала:
Ця картинка в гіпсовій рамочці як символ нас, скраперш))) які з захватом розглядають клаптик паперу))))) Обов"язково знайду місце у своєму скрап-куточку або просто на видному місці)
Завдяки Натусі я вперше взяла до рук квіточки Pima і тепер картаю себе,що постійно шкодувала на них грошей((( Вони просто неймовірні! А "цукрові" ягідки які гарні) теж вперше взяла до рук) нещодавно правда таки поназамовляла їх, але вони ще в дорозі. І квітка саморобнаі кексик, і висічки - стільки всього потрібного і красивого! Натусь дякую!!!!!!!! Я твій боржник! Постараюсь тебе теж порадувати) 
Ось так гарно пройшов мій день) А у вас як справи? 
Бажаю і вам таких приємних сюрпризів і зустрічей!
Дякую, зто дочитав до кінця! Натринділась я сьогодні вже, що аж пальці болять)))))
ЧМК



10 коментарів:

  1. блокнот - да! крутий і здорово, що всі твої задумки припали братові до душі і так легко читаються в символах))
    а такі зустрічі то так кльово! я вам аж заздрю трошки) картинка смішнюча і таки да)) про нас)))

    ВідповістиВидалити
  2. Такой продуманный декор блокнота, и результат- просто замечательный!
    А встреча- это класс, я тоже немножко завидую, когда читаю про такие теплые встречи)))

    ВідповістиВидалити
  3. шикарний блокнотик, такий дружньо-діловий стиль!!! Чудова задумка, ще й така змістовна!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Симпатичный получился)
    Спасибо, что творите с ЧБ "Скрап-Магия"!

    ВідповістиВидалити
  5. ой,ссоррі,я такий гарний пост пропустила))))
    по черзі
    кх...кх...
    Блокнот ти задекорувала так продумано і гарно,що слів нема! Чоловічий такий ,стримано-душевний я б сказала)))))

    а про нашу зустріч-ТИ класнюча!Рижа бестія))))хі-хі))
    Рада,що побачились вживу.Будемо ще)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! стільки приємних слів)))) зокрема і про бестію))) це моє друге я)

      Видалити