понеділок, 16 вересня 2013 р.

Моя серія АТС "З любов"ю в серці" і отримана АТС від Іринки freesents

Привіт, зозулічки!!!
Першим ділом похвастаюсь)
Давним давно я записалась до Іринки на АТС)) Щоразу заглядаю на її творіння з відкритим ротом: як можна створити ТАКУ красу на такій маленькій карточці?! Мені, мабуть, ніколи так не навчитись)) лінива я страшно:)
Кожен пост з Ірининими АТС-ками стає такий популярний і всі АТС розбирають за лічені хвилини. Та одного разу мені пощастило встингути вибрати собі одну з цієї серії)))
Ось вона, моя красотулька):

Подивіться яка фактура! Для мене це просто на гарні фантастики!



А це в компанії з подаруночками:

Іринко, дякую ще раз!

Так як я напросилась на АТС в борг, а боргів  я не люблю))) тому ось моя серія:

Назвала "З любов"ю в серці"))) По одній з цих АТС я відзняла відео-мк, яке скоро з"явиться в Штампах з любов"ю)) Сердечка в центрі кожної АТС це чіпборди від скрап-студії "З любов"ю", задекоровані паперовим скотчем та глоссі. 
Зайняті:)

1) freesents



2) len4ik



3) Горзуфитка



Ось така маленька серія)
Якщо Іринці котрась приглянеться, то одна зайнята) А решту вільні)))) Можу навіть просто так вислати), не на обмін)

В нас почався дощик((( сіро за вікном і мокро(( Надіюсь у вас краща погода.
Дякую за візит!
ЧМК

18 коментарів:

  1. Дуже гарні АТСочки. Я б дуже хотіла б одну взяти жити до себе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за теплі слова! №2 буде твоя)
      чекаю твою адресу на buchkonata@mail.ru

      Видалити
  2. красивые карточки какие! прямо прелесть! можно одну в долг попросить? если 3-я свободна - то третью или любую свободную

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. конечно можно! можно даже просто так))
      №3 будет твоя)
      адрес у меня есть) как отправлю напишу)

      Видалити
    2. Наташенька! привет! получила вчера твою АТСочку! прелесть! спасибо огромное! и за подарочки спасибо!

      Видалити
    3. рада, що все добралось до тебе)

      Видалити
  3. классная серия, очень хочу первую, "которая вертикальная", там "усики" такие розовые)))

    п.с. Наташа, спасибо тебе за добрые слова!)
    к тебе моя АТС прилетела первой, раньше даже, чем в Москву))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ура! тебе понравились)
      с радостью отправлю первую атс-ку))
      ко мне твоя прилетела быстрее всех, наверное, по тому, что я очень сильно ее хотела подержать в руках!:)

      Видалити
    2. тогда ты почту подговорила)))

      Видалити
  4. Натуська, ти наступного разу під полу одну приховай, а то я поки до компа долізла, вже вибирати нема з чого))

    ВідповістиВидалити
  5. наталка, дуже красиві АТСочкі, прям такі соковиті й романтичні. Теж хотілаб, ала ... вже піздно. Натхнення тобі

    ВідповістиВидалити
  6. Який чудовий обмін АТС-ками у вас вийшов! А я ще не робила їх ніколи... А в нас у суботу та неділю такий дощ періщив - страшне. Все літо було сухо-сухісінько, а як зібралися день міста святкувати - так ось вам.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я роблю атс-ки "раз в 5-річку"))) і то коли винна комусь))) боюсь їх))
      погода в нас така тепер непередбачувана... спланувати якийсь відпочинок дуже складно((

      Видалити