суботу, 31 серпня 2013 р.

РОЗІГРАШ ЦУКЕРКИ:)

Привіт мої зозулічуки!!!
Трохи з запізненням оголошую результати цукекри)))
Переможців буде багато)) Все таки я вирішила розділити цукерку на дві частини + маленький бонус ще для когось із вас))
Отже власницею матеріалів стає ......

Власницею сертифікату в магазин Аграфка стала учасниця під номером 58. Це Олена Горзуфитка.

А маленький бонус-сюрприз (ще сама не знаю, що це буде:))) отримає №18 fi-шка

Цього разу без ремдомних картинок - бракує на це часу((9 повірте на слово))\
Чекаю від дівчат їхні адреси: buchkonata@mail.ru
Якщо переможниці не відкликнуться, то через тиждень розіграю заново.


Дякую усім за участь!
Величезне спасибі тим хто залишився в блозі добровільно!:) 
Дуже рада новим знайомствам! Майже до всіх завітала, проте на коменти мені дуже бракує часу((( Вибачайте!
Не засмучуйтесь ті, хто сьогодні не виграв! Вам обов"язково пощастить наступного разу!
ЧМК

8 коментарів:

  1. обалдеть! я даже что-то выиграла!!! спасибо огромное! сейчас адрес отправлю!!

    ВідповістиВидалити
  2. ВАУ!!! Ура!!! Я тоже выиграла!!! Спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю девчоночек!!!! Спасибо за шанс выиграть такую вкусняшку))))

    ВідповістиВидалити
  4. УРА!!!!!!!!!!!!!И я выиграла конфетку спасибо Наташи:):):):):)

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо большое за шанс! Поздравляю победительниц)

    ВідповістиВидалити