четвер, 14 лютого 2013 р.

Обмін листівками. Хвастатись буду:)

Доброї ночі, зозульки!
 Зі святом вас! 
Любові вам! Щирої! Ніжної! Пристрасної!

Я сьогодні до вас з хвастульками)))
Записалась я до Лєни Yolka в обмін листівками. Відправила свою листівку в далекий Барнаул, надіюсь за нею хтось таки прийшов:)
А сьогодні отримала листа від Лєночки Starlet. Я думала, що в ньому тільки АТС, яку мені цей чудо-чєловєчік:)))) погодилась прислати в борг)) (борг я сумлінно повернула - скоро добереться до адресата:)), а там виявилась ще й листівка по обмінному проекту!!!! Моєму щастю не було меж!
Ви навіть не уявляєте яку красу я отримала від Лєночки!!! Навіть не пробуйте уявити! Краще я вам покажу:):
Відкритка така чарівна! Кожна деталь в ній довершена! А в середині стільки добрих слів! Ленусік, безмежно тобі вдячна!!! Я дуже рада, що ми з тобою знайомі, хоч і віртуально! Чомусь мені здається, якби ми зустрілись з тобою вживу, то напевно пробалакали би не одну годину поспіль:)))) Я теж хочу подякувати тобі за те, що в мене є ТИ! ;)

А це АТС. В неї я втюрилась ще в Лєни в блозі, а коли побачила її вживу, то мені відняло дар мови від захоплення! Така вона ніжна і квітуча!  

А це все разом: листівка, АТС і цілий скарб!!! Фон це теж подарунок від Лєни, дуже гарна тканинка! + набір штампів!!, пір"я, шармики та серветки. Я була вражена від такої кількості краси і щедрості Лєни! Сонце, дякую! Я твій боржник;)

Ось так в мене сьогодні почався ранок:) Цілий день ходила окрилена подарунком і все розглядала/мацяла/щупала:))))))) 
Ленусик, спасибо!!!!!
Бажаю і вам гарних подарунків та приємних вражень від людей, подій чи ще чогось )))
ЧМК

6 коментарів:

  1. вітаю)) така краса! такі емоції))

    ВідповістиВидалити
  2. Натуля, я очень рада, что ты, наконец, получила мою посылочку!))) А еще больше рада, что тебе все понравилось!)
    Мне очень приятно!!!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. понравилось это не то слово! я в диком восторге!!! спасибо!

      Видалити
  3. Наташа, рада знакомству! Спасибо за участие в моей конфетке!

    ВідповістиВидалити