четвер, 6 грудня 2012 р.

Перші АТС-очки :)

Привіт, зозульки!
Сьогодні я до вас з дебютом:)
Але спершу розкажу передісторію і похвастаю)))))
Шунічка роздавала у себе в блозі АТС-ки і я не втрималась і вибрала собі одну з них) Людочка люб"язно запропонувала просто подарувати її, але я вже і так давно хотіла спробувати зробити серію АТС, тому захотіла отримати Людину красу в обмін на свої "перші бліни")))))
Спочатку похвастаю отриманою красою. Весь цей скарб я отримала від Людочки, за що їй ще раз величезне ДЯКУЮ!!!

А ось і мої перші АТС)))))
Серія "Синий, синий иней"... Ги-ги)) Чомусь саме таку асоціацію в мене викликав папір з пір"їнками))))))
Всі разом: 

Цю вибрала собі Люда: 

А ці три відправляться дівчатам переможницям))), правда яка кому ще сама не знаю))



Ось такий "перший блін - інієм"))))))))))))))))
Чи подобаються вони мені? Сама толком не знаю... З одного боку мені чогось на них бракує... а з іншого боялась перенавантажити і так насичений папірчик.. 
А ви що скажете?
Дякую за візит!
ЧМК


Пи.си. забула вам фото показити, яке мене надихнуло на таку назву серії і яке пояснює чому саме така асоціація виникла)

10 коментарів:

  1. Дійсно - синій іній. Мені дуже до вподоби, а можна вибрати?

    ВідповістиВидалити
  2. Якщо можна, то мені другу:-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. добре))) я взагалі-то думала буде сюрпризом)) але так теж непогано)
      дівчатка, Юля і Віра поділіть між собою решту дві)))

      Видалити
  3. гарна серія, як на мене нічого їм не бракує! тільки шкода, що їх так мало, бо я б з задоволенням помінялась з тобою на одну з них ;)
    будемо чекати наступної серії

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валя, дякую! треба буде ще спробувати зробити осилити серію)тоді точно вже поміняємось)

      Видалити
  4. вони такі гарні, не треба туди більш нічого!)) я вже не дочекаюся, щоб помацати вживу))

    ВідповістиВидалити
  5. Блин удался на мой взгляд! Очень зимние получились и красивые!

    ВідповістиВидалити
  6. Какие хорошенькие АТС-очки получились! Из моей любимой новогодней бумажки))

    ВідповістиВидалити
  7. Привет! Желаю отличного творческого настроения! Приглашаю в очень интересную игру ко Дню всех Влюбленных!!http://margoscrap.blogspot.ru/2012/12/match-box.html

    ВідповістиВидалити