середу, 17 жовтня 2012 р.

Біскорню. Спроба номер раз :)

Покажу вам свою першу біскорнюшечку))))))
Поки що вона єдина, але чує моє нутро, що далеко не остання:)))))



Вона така малюсінька))) 6х6 см) 
Вишивала шерстяними нитками, чомусь шерстяні мені якось "ближчі" до зимових мотивів)
А ще так як в мене купа бісеру позалишалось після вишивки, то вирішила трохи придати блиску...так наче сніжинки нападали, розтанули і капельки позамерзали))
Мені подобається) Вклала в біскорню не тільки тепло рук, а й душу)
Всередині холофайбер, петелька сплетена гачком: на нитку нанизала бісер, а потім обплітала кожну бісеринку "повітряними" (не знаю, як точно називаються))) петлями.
Зроблено з любов"ю) спеціально для вас)
Ця біскорню буде в цукерці) в якості рукодільного подарунку)
Чекайте наступного "виходу в ефір"))))), оголошу запис на цукерку
ЧМК


9 коментарів:

  1. симпатична манюнька) Це ж важко, мабуть, таку крихітку вишивати? І з бісером гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вишивати легко, важче, мабуть, зшити) хоча це все діло практики напевно)

      Видалити
  2. Наташенька, она прекрасна!!! Я когда-то делала бискорнюшечки,забыла о них, надо будет сделать :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, мені вона теж подобається) правда фото препаршиві, фотала в півпершої ночі(((

      Видалити
  3. гарненька, особливого шарму додає бісер!!!
    я теж парочку вишила, але не для себе - все подарувала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене теж ще в планах вишити пару штук і вже думаю, кому яку подарую))))

      Видалити
  4. славная бискорнюшка получилась! и не так долго вышивается такая крошка)))) и цвет очень приятный.

    ВідповістиВидалити
  5. Красивенькая игрушка на ёлку получится :)
    Пришлось погуглить, так как не знала, что такое бискорню :) Оказывается у нее столько разных назначений может быть :)

    ВідповістиВидалити