понеділок, 17 вересня 2012 р.

Привітики!!!!

Ох і скучила я за вами, мої зозульки!
Облінилась я страшенно.... А все після нашого сімейного відпочинку в Карпатах, в мальовничому м.Яремчі:)
Далі багато фото і мінімум коментів :))

малята на подвір"ї котеджу, де ми жили

вольєрне господартсвто, де живуть олені, кабани і козулі
козулі ми так і не побачили((((

 головний хрюньдєль :))) всіх відганяв і жер як не своїм рилом :)))))
 біля ресторану "Ведмежа гора"



на одному з сувенірних ринків (той що біля водоспаду Пробій). Тобто ринок створений у вигляді вагонів-магазинчиків і локомотив, на якому ми і фотались

 водоспад Пробій або як його називала моя Анічка "біла вода" :))) 
Казала :" йдемо на білу воду дивитися", причому наголос у слові "вода" ставила на другий склад:)))))))
 той же ж водоспад Пробій
 а це потічок з цілющого джерела... здається)))))))))
 скелі Довбуша, точніше спочатку йде стежка Довбуша, потім камені Довбуша, а потім вже і скелі
Наслідив той Довбуш, однако, по всіх Яремчах)))))))))


 а це після довгої дороги на водоспад Дівочі сльози малята зробили привал))))))
 топали ми до цього водоспаду напевно хвилин з 40... а по-суті видовище "не впечетляет"
здалеку і дійсно можна щось розгледіти подібне на ніс і дві струї води типу сліз дівоцьких...
не знаю за ким ті дівки так плакати можуть ?:))))))
 це теж фото на подвір"ї, пейзажі там неймовірні куди не глянь!
дуже рекомендую їхати в Карпати з дітками! Там таке повітря чисте, що ним не можливо надихатись! Вода прозора, її можна наливати у чайник і сміло кип"ятити не боячись тонни осаду (на відміну від нашої львівської води)! та що там кип"ятити, її сирою можна пити навіть діткам! Ех.... класно там :)
Ось так я провела 5 днів))) набралась масси вражень от і розлінилась вкрай:(
Я не сиджу без діла (закінчую кулінарну книгу, робила конверти), але на блог часу зовсім нема...
Буду виправлятись! Скоро похолодає, що двічі на день гуляти з діткам не будемо от і будемо строчити пости:))))))
Гарного вам настрою!
Сонечка не тільки на небі, а й в душі!
Люблю вас! 
ЧМК

4 коментарі:

  1. Натуля, очень красивые фотки! Я бы тоже хотела там побывать! Такие интересные места!
    Отдыхай пока погода хорошая! Гуляй с детками!)) А мы будем ждать твои работы!!!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в арпатах дуже мальовничі краєвиди))
      ох, я вже і сама зачекалась на свої роботи)))

      Видалити
  2. Ой, класс, такая красота! Никогда не была в Карпатах, и во Львове тоже не была) И вообще на западной Украине. А интересно так, регионы по-разному живут))
    Фотки очень красивые, и вы тоже :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякі, Ірусь) я теж практично вперше виїхала за межі Львівської області (нерахуючи практики в універ-і, яку проходила в Карпатах))

      Видалити