пʼятницю, 15 червня 2012 р.

Хвастульки :)

Привіт мої хороші! Як ви? Здорові? 
Хочу похвалитись вам своїми приємностями :)
Спершу розкажу про абгрейд мого блогу :)))) 
Це сталось завдяки Оленці та її челенджа Свободное творчество. Оленка та її команда розігрують щотижня красивущі шапки для блогів. Кому  треба прикрасити свій блог (особливо це стосується новачків) приєднуйтесь! Ось так і мені пощастило стати власницею першої шапки:) Мені дуже подобається! А ще саме основне Оленка роз"яснила що куди і тепер можна експерементувати, міняти і тішитись :)
Це ще не все. Отримала вчора посилочку від Іруськи :) Іринка привітала мене з днем народження, приславши мені купу краси!
,

Там і салфеточки, і гудзички, брадси, пряжки, шармики, стрічки, красивущий магнітик, епоксидки для наклейок, керамічні фігурки, дзвіночок, відштамповки.. ну коротше багато необхідної краси! О, аж тепер побачила що не сфоткала заготовку для обруча :((,  яка була в посилці.
 Іринко, дякую!!! Ти дуже мені підняла настрій і збагатила мого хом"ячка :)))))))
Дякую!!!!
Ось такі справи :)
Бажаю і вам по-більше приємностей, особливо несподіваних!
Люблю вас! 
ЧМК

2 коментарі:

  1. Поздравляю с обновкой "головного убора")) и с подарочком!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудове оновлення блогу!!! Вітаю з подаруночком, дійсне все таке необхідне!!!

    ВідповістиВидалити