суботу, 12 травня 2012 р.

:)

Привіт мої хороші! 
Як ви? Сподіваюсь все у вас класно і настрій у вас чудовий!!!
У мене все суперово!!! Навіть не зважаючи на те, що не маю зовсім часу на улюблене заняття, настрій відмінний! Чого і вам бажаю:)
Мій малюк вже льотає:) так так)))) не ходить, не бігає а льотає! Бо ноги ще за головою не встигають:))) він біжить не дивлячись, що під ногами чи по боках:) на поворотах його заносить, але він навіть як впаде всеодно встає на ножки і балі біжить:) Так кумедно за ним спостерігати:) Я вже і забула як малі дітки починають ходити (хоч моя мала не така вже і велика - 2,10 рочки, але якось так шалено скоро той час пролетів, що багато чого вже призабулось)
Так що в мене в хаті спражнє раллі)))) Мала втікає, малий доганяє:) Цілими днями ми практично на вулиці, вдома тільки спимо і їмо. Забігла, поки мої термінатори янголята :) сплять.
Покажу відкриточку, яку робила давно, коли малі хворіли (треба було якось мамі рослабитись, душу полікувати). Вона зовсім простенька, але так мені подобається той папір, що не хочеться відволікати від нього погляд декором. Тому там все просто - лише штамп від Грушечки:)
Папірчик Natural . Ну дуже він мені подобається:) весь в "моїх" кольорах))) люблю коричневу гамму. А глітерні малюнки просто клас! Ось така вийшла проста (напевно в стилі clear&simple, хоча можу і помилятись:)), але досить "нарядна" відкриточка.
Гарного вам настрою! 
Сонячної погоди!
Люблю вас! 
ЧМК!

1 коментар:

  1. Ага, легкая и приятная открыточка.
    Поздравляю с летчиком))) Я думала у них разница побольше:) С хорошим настроением!

    ВідповістиВидалити