суботу, 10 березня 2012 р.

ПРИВІТИ!!!!!!!!!!!!

Привіт мої хороші!!! Як же я за вами скучила!
Ну і початок березня в мене..... Все ніби так гарно починалось. 01.03. день народження в моєї мами. Гарно відсвяткували в родинному колі (шкода тільки, чоловіка не було, був у відрядженні). Потім я наважилась відлучити малого від грудей. Він в мене алергік, я ше не встигала щось "понюхати" його вже висипало. Потім я вже взагалі нічого недієтичного собі не дозволяла, а його всеодно висипало... Мабуть просто непереносимість молока.... навіть грудного... І я вже просто втомилась "морити себе голодом". При одній думці про кусочок шоколадки в мене аж слинки текли і це в прямому значенні слова!!! Коли мої домашні їли мандарини/апельсини і решту смакоти я просто йшла в іншу кімнату, щоб навіть не бачити вигляду фруктів, не говорячи вже про аромат... Короче намучилась трохи і вирішила себе вже пожаліти)) Малому 9міс., вистачить.... напевно... І от як тільки перестала годувати через два дні в малого піднімається температура до 38,2... Все би нічого, але він в мене категорично не признає пляшечок, не п"є з них, не їсть... Йому хватало мого молочка щоб попити... а тут нема... Я себе чуть з розуму не звела! Мучила себе думками, що треба було ще почекати, не залучати... Ех, з"їла собі купу нервів... але нервами справі не зарадиш, тому по-троху заспокоїлась.
До того всього каламбуру ще в малого лізуть верхну зубки... Реве ночами немилосердно... І зуби болять, і нездоровий, і сіську мачуха  мама забрала...
Так що пропала я ... вже тиждень практично не сплю, тому і творити нема ні часу ні сил...
Навіть немала коли похвалитись радощами:)
Отримала я дві цукерочки від Арт Клубу і від Юлі . Хоч цим трохи піднімала настрій і дух:) поки малий спав, розглядала всі скарби:)))
Ось яку красу отримала від Арт Клубу:
Дуже гарний блокнот! такий ніжний:) І листівка, і пляшечка так гарно зроблені! І всерешта таке гарне і потрібне! Дякую ще раз Наталочці!
А ось що я отримала від Юлечки:
 Упаковка так гарно зроблена!

 Ну а наповнення просто суперове! Все, що я страшенно люблю: папір!!!:), шармики, тканинки, квіточки, гудзики, стрічки, чіпборди і навіть крафт-конвертик і календарна сітка! Постараюсь по максимуму використати це все в альбомі для своїх малих, який я вже дуже давно хочу зробити, але все ніяк руки не дійдуть.
ось такі справи:)
Тішить те, що малому ніби трохи краще, надіюсь скоро все буде добре!:)
Не хворійте! Бережіть себе!
Надіюсь до скорої зустрічі!!!
Люблю вас!

12 коментарів:

  1. Оооо скыльки скрап-багатств тепер маєш) Вітаю!)
    Маленький нехай поправляється, здоров*ячка вам всім!)

    ВідповістиВидалити
  2. Бедная, и за что женщинам столько мучений, и деток жалко. Зубы и плач по ночам -это и мои сейчас заботы. Держись!!! Нам тоже скоро 9 месяцев.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! і вам спокійних ночей і безболісного прорізування зубчиків:)

      Видалити
  3. Наталочка, держись,а на что (из еды) ты маленького переводишь, как он это воспринимает? Я бы уже не выдержала, моя тоже ни соску не бутылку ни разу,сейчас хоть с трубочек приучается пить, и ложкой уже ворочает, но лучшее успокоительное это мамино.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Анюточка! малий вже давно, з 6-ти міс. їсть овочеві зупки, безмолочні каші Бебі, печенько Хайнц, яблучка з бананами, м"ясо (кролик, індик, курка) з 7-ми міс. і ше + запивав молочком:)
      власне, що малий вже не стільки їв молоко, скільки йому просто подобався сам процес "цмакання", а заради того "бавлення" не вартувало мені себе до анемії доводити (я не могла ні моркви, ні буряка з"їсти, молочні продукти обмежено...короче вітамінів 0..) діткам потрібна здорова, сильна мама, а без сісі діти теж нормально живуть і ростуть в багатьох випадках навіть здоровішими))

      Видалити
    2. понятно, у меня подруга так грешила на своё молоко, а пробы (тоже не панацея)показали, что это реакция на сливочное масло, которое они по чуточке добавляли во все блюда. У них же была реакция на цитрусы, однако поехав в Турцию и поедая их кг- детке ничего не было.
      Часто аллергия - это сбои микрофлоры кишечника.
      Моя сейчас всё тянет в рот, вычислить на что высыпало нереально, тут повадилась есть землю с цветочных горшков, стоит отвернуться уже роет :)
      У них (деток)так много схожего и всё по-разному.
      Старшего сыпало на банан съеденный мной, но не на банан в чистом виде.
      Согласна - здоровая мама важнее! Набирайся сил, витаминов и терпения!

      Видалити
    3. Дякую, сонце! тепер я їм все підряд))) і, знаєш, якось навіть краще себе почала почувати, незважаючи на втому від недоспаних ночей і майже постійного ниття малого. повноцінне харчування таки багато значить
      Дякую за підтримку!!!!

      Видалити
  4. Наташ, может вам анализ сдать на усвоение белка? Тогда хоть знать будете что можно что нельзя. Мне кажется еще может быть невосприятие одного типа молока (коровьего например, а с козьим может и нормально будет). Это он у тебя получается ни сыр ни творожок не кушал? У меня так творожок с чуть тушеным бананом любит, вкуснота)
    Я тоже кстати думала, что хоть как-то до года дотяну, много на что сыпало, но в основном на сладкое, кстати до полугода на галетное печенье жутко сыпало, я ем, а ее сыпет. Потом попускать начало примерно в год, и кормлений меньше стало. Сейчас осталось одно на ночной сон (нам 1,6) не знаю как убрать)
    А зубки я в период обострения мазала, перед сном так обязательно и спали не плохо, можно среди ночи раз еще мазнуть, если так сильно беспокоит...
    Не болейте. И спокойных ночей.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. з алергією я вже все прошла зі старшою малою. лікарі говорили, що робити проби т\дитині до року марна справа, або робити їх треба кожні 1-2 місяці, тому, що в таких маленьких діток дуже швидко все міняється:) Старшу мою висипало десь до 1,2 роки, годувала її 11 міс. Молоко я їй "приживала" козяче, справді алергологи радять починати з нього. Починала з чайної ложки. Починала збільшувати дозу поступово, дуже довго ми тримались на одній ложці, бо як давала 2-3, то моментально висипало... Але пройшов час,мала привикла до козячого молока, тоді почала давати коров"яче, але лише магазинне, ще жодного разу домашнього не вживала... І так поступово ми побороли алергію (хоча кажуть, що зовсім від неї вилікуватись не можливо). Тепер і цитрусові їмо, і шоколадки:)
      А що до мазюкання ясен, то це нам мало помагає.... І дентол, і дентінокс... слабо... хватає відсили на півгодинки...
      Хочу сказати ще одне, що хлопчики важче переносять прорізування зубів та і хвороби взагалі. Моя мала при температурі 39 може ще ходити і бавитись, а малий при 38 вже як овоч... нічого не хоче, стогне і тільки очима водить)) як, впринципі, переважна частина "сильної половини людства".
      Дякую Ірусь за підтримку! чмк

      Видалити
  5. Ой, как все сразу(( Я желаю малышу скорее выздороветь, а тебе наконец-то выспаться. Я своего тоже вот недавно отлучила, и так долго мы с ним "воевали", С доцей все намного легче и быстрее было, хотя в одинаковом возрасте я это делала - год и восемь. А просто как и в твоем случае, у малого как раз начали лезть глазные зубы, а я не знала, потом ругала себя, но все таки мы победили, и уже - все ок. Чего и вам желаю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Свєточка! в мене з відлучуванням з малою теж було легше, вона якось сама перестала їсти вдень, а потім і вночі не хотіла:)
      а малого мурижила довго, спочатку зняла "запивання" молочком кожної страви, залишила тільки перед обіднім сном і ніч; потім і обід зняла, а тоді вже з тяжкою бідою і ніч забрала...

      Видалити