пʼятницю, 12 серпня 2011 р.

проба пера:)))

 Привіт усім! Шось я зовсім замоталась. Доця моя захворіла, аж антибіотики кололи. Сидимо вдома, мала ниє, млява, нічим не хоче бавитись, хоче постійної уваги. Синочок теж часами вередує, то хоче їсти, але не ту сісю, яку мама дає, а іншу (скажіть, а ваші діти теж мали/мають "улюбленю" грудь?). Так що я шось зовсім запустила скрап.
Сьогодні, правда, викроїла хвильку і задекорувала тарілочку. Тарілочка з лози, на ній були ракушки, які привіз мій чоловік донечці з відрядження з Севастополя. Шось вона мені впала в око і я її непомітно "конфіскувала" в доці:))))
Загалом получилася тарілочка, яку я буду використовувати як ємність для зберігання перстнів чи сережок або інших дрібничок.
Напевно спитаєте до чого тут назва посту "Проба пера" ? А до того, що робота виконана в стилі Шеббі. Правда я не впевнена що цілковито його витримала і чи взагалі це схоже на Шеббі:))))
Втомила я вас вже своєю балаканиною)), тому ближче до справи:
Тарілочку пофабрувала білою акриловою фарбою, на дно приклеяла папір з набору Luxury 


З дкекору використала жату стрічку, брадс з кристалом, троянди, вощений шнурок та саморобний малесенький тег


Чемно вислухаю всю критику і всі зауваження щодо роботи:))) Я в Шеббі темна....
З цією роботою беру участь в Завдання №8. Shabby Chic від Арт Клубу і в завданні "Свободное творчество" від СкрапМагия 

10 коментарів:

  1. ЯК на мене дуже пристойно і ніжно вийшло! Вітаю з початком!!! І дякую за участь у завданні від Арт Клубу.
    Тепер на рахунок діток: бідненькі, ми також хворіємо, уявляю як тобі важко! Моя мала коли їла груди, також мала улюблену цицю, мене то страшно нервувало, бо одну висмоктає, а друга болить, і не поясниш такій малій дитині нічого і не задуриш нічим... отак мучились. Але ті дітлахи скоро ростуть, і тепер замість циць моя доця має улюблену щоку, тримається за неї цілу ніч, я повернутись не маю права ;))) Кріпись мамуся, то така наша доля!;))

    ВідповістиВидалити
  2. дякую за підтримку! Таки дійсно діти скоро виростуть, завжди маленькими не будуть:)) тим себе і тішу))

    ВідповістиВидалити
  3. какая милая и красивая корзиночка! очень нежная и ажурная***

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже класно вийшло, ніжно!!!!!! І це шеббі!
    Бажаю вам швидкого одужання)))!!!
    І дякую за участь у завданні від АртКлубу!

    ВідповістиВидалити
  5. дуже гарна тарілочка!!!!!
    і виздоровлюйте!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарна тарілочка :)
    Бажаю швидкого одужання!!!

    ВідповістиВидалити
  7. дякую!!! вже майже одужала, ще трошки кашляє

    ВідповістиВидалити
  8. Самый что не наесть шебби, потертый шик, я еще не делала в этом стиле ничего, но мне он очень нравится, и я много читала о нем. Хороший старт, очень красивая тарелочка вышла, мне она очень нравится)А Вам удачи.

    ВідповістиВидалити