вівторок, 17 травня 2011 р.

Ще одне нічне творіння

Вчора стартувало нове завдання від блогу Творим вместе со Скрапушкой Скетч #19
І от виникла в мене ідея зробити своєму чоловікові листівку з нагоди народження нашого синочка (це відбудеться вже зовсім скоро, може за два тижні, а може за три:)). Переважно творити в мене є час вночі, коли донечка спить і не "допомгає" мамі:)) от і назвала нічним творінням.
 Ось що вийшло:

За тег дякую Соломійці, власне на ньому і напишу потім параметри малюка. З матеріалів: основа TG Crafts, кишенька вирізана з листка Garden Party, маска від Тіма Хольтца, гарденія, мереживо, атласна стрічка. Листівка можливо і не зовсім хлопчача, але скетч дотримано на всі 100%, тому сподіваюсь, що мою роботу не видалять і дозволять прийняти участь. Удачі мені!
Дякую, за візит!

4 коментарі:

  1. Я не перестаю тобі дивуватись і тішитись))) Молодець, дуже ніжно!

    ВідповістиВидалити
  2. дякі:)))
    це все завдяки тобі! Ти привела мене в світ скрапу і я тут залишусь надовго!

    ВідповістиВидалити
  3. Ната, очень нежная открыточка!
    Понравилось как ты применила маску :) Оч здОрово смотрится!
    Спасибо, что приняла участие в нашем задании!
    Желаю удачи!

    ВідповістиВидалити